zaterdag 5 februari 2011

GEMEENTERAAD 3 FEBRUARI

Zoals ondertussen iedereen weet swingen de “renovatiewerken” aan het gemeentehuis de pan uit… bijna iedere raadszitting staan “meerwerken” aan de agenda!

Op de zitting van donderdag was het weer van dat… 202.025 euro meerwerken… voor wie nog in oude franken rekent 8 miljoen!!!

Renovatiewerken? Prestigeproject, zou beter klinken… en het blijft nog altijd een oud gebouw… maar goed dat is een andere discussie!!

Op het eind van de Sportgala, zaterdag 29 januari, slaakt de organiserende Gemeentelijke Sportraad een noodkreet in naam van de Waarschootse sportclubs!!
“Waar blijft de voor dit jaar beloofde sportvloer!! Sporten op de vloer die nu in de sporthal ligt wordt bijna onmogelijk!!”

Als ik dan mijn licht opsteek bij de Sportraad hoor ik dat de dringend gevraagde sportvloer in eerste instantie door het Schepencollege beloofd werd voor dit jaar (2011)… maar afgevoerd werd “omdat de kosten aan het gemeentehuis er met al financiën van doorgingen”

Die 'meerwerken' heb ik op de zitting van donderdag niet goedgekeurd, met de opmerking aan het Schepencollege dat het voor mij niet kon dat de beloofde nieuwe sportvloer sneuvelt voor alsmaar 'nieuwe meerwerken' aan het gemeentehuis.

Geen opmerkingen: